KHSMSK

Nahrávám...

KHSMSK

KHSMSK

Životní situace

Úvod / Občanům / Životní situace

Jak mám postupovat při podání podnětu k prošetření?


Podání podnětu k prošetření
  1. Základní informace k životní situaci
    KHS je povinna podněty přijímat a následně je prošetřit. Z práva podat podnět však neplyne právo na zahájení řízení. Je na úvaze KHS, zda shledá důvody k zahájení výkonu kontroly. Na základě výsledků šetření je rozhodnuto, zda bude z moci úřední řízení zahájeno.
  2. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
    Právo podat podnět mají všechny osoby.
  3. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
    Zákon nestanovuje povinné náležitosti podnětu. Doporučení ze strany KHS je, aby byl podnět srozumitelný, tedy aby z něj bylo patrné, o jakou věc se jedná, popř. specifikaci místa (název a adresa restaurace, zaměstnavatele a případně jeho konkrétní pracoviště, …).
    Podnět lze podat osobně na podatelně KHS, a to jak v Ostravě, tak na územních pracovištích (Bruntál, Frýdek-Místek, Opava, Karviná, Nový Jičín), písemně, ústně, do datové schránky nebo e-mailem.
  4. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
    Podrobnosti týkající se podání podnětu lze řešit v úředních hodinách (pondělí, středa 8:00 -17:00) se zaměstnanci KHS – kontakty zde.
  5. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    ---
  6. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
    Příslušný vzor je dostupný ve formátu .pdf a ve formátu word (.doc). Přejít na odkazy ke stažení.
  7. Jaké jsou poplatky a jak je uhradit
    Podání podnětu je bez poplatků.
  8. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
    Ve lhůtě 30 dnů je podatel vyrozuměn o tom, jak bylo s jeho podnětem naloženo.
  9. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
    ---
  10. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
    V situaci, kdy se podnět týká porušování limitů hluku v chráněném prostoru, je zapotřebí umožnit pracovníkům KHS přístup do obydlí za účelem výkonu měření.
  11. Elektronická služba, kterou lze využít
    ID datové schránky: w8pai4f
    e-mail: podatelna@khsova.cz
  12. Podle kterého právního předpisu se postupuje
    Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
  13. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
    ---
  14. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
    ---
  15. Další informace
    ---
  16. Související životní situace a návody, jak je řešit
    ---

Popis byl naposledy aktualizován: 1. 1. 2025

Ke stažení:
< Zpět na životní situace